Vår nye verdikjede Knif Fundraising er lansert

Vår nye verdikjede Knif Fundraising er lansert

Knif Fundraising ble lansert 6. desember på P-Hotels i Oslo med over 100 deltakere fra våre mange medlemsorganisasjoner. Lanseringen startet med et show av TX-Vikings og da selvfølgelig på en ”hardtslående” måte.

I Knif Fundraising integreres innsamling, medlem, giver- og organisasjonssystemer med regnskap og rapportering.

Systemet er satt sammen av ledende enkeltelementer innen hvert sitt virksomhetsområde. Disse kan brukes enkeltstående – men integrasjonen skaper nye muligheter og synergier for fundraising!

  • Xledger presenterte mulighetene systemet gir, og fordelene med en fullverdig skyløsning. Videre gav de noen smakebiter av effektiviseringsmuligheter med direkte integrasjon mot regnskapssystemene. De presenterte også prismodeller som er banebrytende ikke minst på kostnadssiden. Modellen gir også små organisasjoner tilgang til det fullverdige systemet.

  • Knif Regnskap presenterte hvordan de leverer og drifter løsningene, og som sikrer tett rapportering og oppfølging av kundene. De tilbyr også andre tjenester og ressurser i fundraisingssystemet. Dette kan sikre stabilitet ved innsamlingskampanjer med stor arbeidsmengde og henvendelser fra givere.  

  • Bidra viste mange gode eksempler på hvordan man kan benytte systemet til innsamlinger, både gjennom gratisløsningen og som whitelabel for organisasjonene.

Stor pågang fra medlemmene

I etterkant av lanseringen har vi hatt stor pågang fra våre medlemmer. Mange ønsker å komme i gang med hele eller deler av vår nye verdikjede Knif Fundraising.

Mer informasjon

Ta gjerne kontakt med Fridtjof Gillebo i KNIF for mer informasjon.

Bilder fra lanseringen

Trykk her for å se bilder fra lanseringen på vår Facebook-side.

Kontakt Knif Innkjøp

post@knif.no
23 10 37 30