Ny og bedre avtale med Telia

Ny og bedre avtale med Telia

Mye spennende har skjedd og skjer fremover med teleavtalen etter at Telia har kjøpt opp Get TDC. Med et stort spenn av tjenester, er Telia klare for å tilby kundene verktøy og råd som skaper forskjeller fremover.

Migreringsprosess

I løpet av 2019 blir alle KNIF-medlemmene som er på avtalen flyttet over til Telia-abonnement, samt at alle får nye SIM-kort. Etter sommerferien starter migreringsprosessen og alle KNIF-kundene blir kontaktet i god tid før dette skjer.

Nye abonnementer

I avtalen blir det to prisplaner – basis og dobbel. Alle i samme virksomhet må bruke samme prisplan. Basis er tilsvarende det abonnementet du har i dag. Dere som forventer å bruke mye data bør velge Dobbel. Vet du allerede nå at du ønsker å oppgradere virksomhetens abonnement, kan du melde dette til velkommen-telia@telia.no.

Basispakke

Abonnement: Smart avtalepris

  • Voice over WiFi
  • Voice over 4G
  • Billigere roaming utenfor EU
  • Abonnementet gir tilgang til den nyeste teknologien med bedre dekning og lavere roaming-priser utenfor EU
  • XL pakken på 25 GB økes til 30 GB for samme pris! 
(løsningen med felles datakvote støttes ikke hos Telia)
  • Ingen av abonnementsprisene går opp! (ny og detaljert prisliste blir tilgjengelig senere)
  • Ny sentralbordløsningen og med bedre funksjonalitet

Dobbeldata-pakke

Abonnement: Telia DOBBEL   

  • Samme som basispakke, og i tillegg får du større fleksibilitet og datapakkker
  • For brukere som bruker mye data har Telia en annen prisplan som virksomheten kan velge
  • Datarollover
  • Går man tom for data, kan man kjøpe en ekstra månedskvote for 99 kr.
  • Man kan også kjøpe seg opp med fri data for en begrenset tidsperiode

Flere muligheter kommer

Andre muligheter som skjer når abonnementene er flyttet er blant annet Kostnadsdeling, Svitsj for bedrift, betaling med VIPPS for ansatte og ellers stor fleksibilitet for ansatte med bedriftsabonnement.

Mer informasjon

Trykk her for mer informasjon om vår avtale med Telia. Ønsker du generell informasjon om bedriftsabonnementet, trykk her.


Kontakt Knif Innkjøp

Jofred Nesje
474 04 142

Kontakt Telia for spørsmål og support

Prioritert support
21 54 56 43