Ny og bedre avtale med Telia

Ny og bedre avtale med Telia

Mye spennende har skjedd og skjer fremover med teleavtalen etter at Telia har kjøpt opp Get TDC. Med et stort spenn av tjenester, er Telia klare for å tilby kundene verktøy og råd som skaper forskjeller fremover.

Nytt abonnement: Knif Telia Dobbel

  • Større datapakker
  • Data Rollover – ubrukt data overføres til neste måned
  • Abonnementet har en tjeneste som dobler datamengden. For 99 kroner ekstra kan datapakken dobles (for eksempel: 15 GB blir 30 GB, 50 GB blir 100 GB)
  • Kostnad for BankID-transaksjoner i Norge kr 0,-
  • Brukerne kan kjøpe ekstra datapakker privat og betale selv via Vipps
  • Abonnementet gir større utbytte og mye verdi for pengene

Migreringsprosess

I løpet av 2019 blir alle KNIF-medlemmene som er på avtalen flyttet over til Telia-abonnement, samt at alle får nye SIM-kort. Etter sommerferien starter migreringsprosessen og alle KNIF-kundene blir kontaktet av Telia i god tid før dette skjer. Det er viktig å være oppmerksom på at du som bruker BankID på mobil, må sette dette opp på nytt igjen i mobilen. Du trenger da din kodebrikke (BankID) eller kodekort. Hvis du ikke har kodebrikke lenger, kan det lønne seg å bestille i din bank i god tid før bytte av nytt SIM-kort. Trykk her for mer informasjon.

Flere muligheter kommer

Andre muligheter som skjer når abonnementene er flyttet er blant annet kostnadsdeling, svitsj for bedrift, betaling med Vipps for ansatte og ellers stor fleksibilitet med bedriftsabonnementet.

Et godt tips

  • Telia App: For å få få oversikt over forbruk og tjenester, anbefaler Telia alle mobilbrukere å laste ned "Telia-appen", slik at du alltid har kontroll på kostnadene. Last ned Telia-appen her.

Mer informasjon

Trykk her for mer informasjon om vår avtale med Telia. Ønsker du generell informasjon om bedriftsabonnementet, trykk her.


10. september 2019

Kontakt Knif Innkjøp

Jofred Nesje
474 04 142

Kontakt Telia for spørsmål og support

Support
(924) 05 051