Skap giverglede med DM
Du har givere som ønsker å gi. Vi hjelper deg å nå giverens hode - og hjerte, så de faktisk gir.
På DM-fabrikken bruker vi din neste DM som verktøy for å øke dine gaveinntekter, både på den konkrete DM-en, og på de mange som kommer deretter.
Etter en dag på DM-fabrikken vil du ha en konkret DM straks klar til utsendelse, men også verdifull kunnskap du kan bruke i ditt videre arbeid med DM og i annen kommunikasjon.
Agenda for dagen
Tidspunkt: onsdag 16. april 9:00-15:30
Foredrag og undervisning
1. Giverparadigmer – hvordan skrive over generasjonskløften
2. Giverens dype motivasjon - hvorfor gir de
3. Historiefortelling: Hvordan skrive for å få nå hode og hjerte til giveren
4. Personas: Hvordan og hvorfor bruke personas i tekstarbeidet
5. Hva skal vi be om? Hvordan gi gode prisalternativer
Gruppearbeid
1. Deltakerne utvikler og lager sin personas til DM arbeidet
2. Deltakerne videreutvikler sin DM, så den treffer personas
Deltakere
Hver organisasjon bør møte med tre deltakere. Fundraiseren som arbeider med DM bør alltid være med, og vi anbefaler i tillegg at designer, databaseansvarlig og en informasjonsmedarbeider også deltar.
Tre deltakere er inkludert i prisen, og det er mulig å kjøpe inntil to ekstra deltakerplasser ved behov.
Pris
Totalpris for tre deltakere er 23 900 kroner.
Arrangementet er unntatt mva.
Tre deltakere er inkludert i prisen, og det er mulig å kjøpe inntil to ekstra deltakerplasser ved behov. Pris per ekstra deltaker er 2 390 kroner.
Påmeldingsfrist: 1. april
Merk: det er begrenset plasser.