GDPR - Hva skjer etter: SLETT MEG!
Foto: Unsplash

GDPR - Hva skjer etter: SLETT MEG!

Velkommen til Fundraising Fredag 11. november, et gratis webinar for deg som jobber med innsamling.

Rådgivning
Publisert: 20.09.2022 - Oppdatert: 20.09.2022

Nøkkelinformasjon

Sted

Webinar

Tid

Fredag 11. november

12:00-11:45

Legg til i kalender

Kursavgift

Gratis

Meld deg på her

Frist: Torsdag 10. november

GDPR - Hva skjer etter: SLETT MEG!

Du har kanskje erfart det: En giver tar kontakt og vil bli slettet. Hva gjør du da?

I samarbeid med Fundraising Norge inviterer Knif Fundraising til gratis webinar, hvor vi svarer på spørsmålet: Sletting og anonymisering; hva er reglene og hvordan går jeg fram?

Therese Fevang, advokat i DataFactory vil snakke om det juridiske regelverket. May-Elén Vinskei, leder for telemarketing i Stiftelsen Norsk Luftambulanse vil snakke om hvilke rutiner de har på området, og gi eksempler på «best practice».

I løpet av dette webinaret bli du kjent med hva adferdsnormen for frivillige organisasjoner sier at du kan - og ikke kan - gjøre når det gjelder behandling av personopplysninger. Du får både en teoretisk og en praktisk vinkling på sletting og anonymisering - og du kan få svar på dine konkrete spørsmål.

Målet med webinaret er at du skal vite hvordan du sletter eller anonymiserer en giver, i henhold til god innsamlingsskikk - og GDPR.

Send inn dine spørsmål på forhånd, og få svar i webinaret. Send ditt spørsmål til: fundraising@knif.no senest 24. oktober kl. 16:00.

Kontakt

Cecilia Sbertoli

Cecilia Sbertoli

Administrasjonsleder
40 40 59 92 Epost ikon sbertoli@knif.no