Opptak fra FundraisingFredag 7. mai 2021
Se opptak
Marit er en analytisk leder som ikke er redd for å satse, og samtidig har bena solid plantet på jorda. Som er opptatt av bærekraftig vekst og sunn forvaltning. Nå er hun Direktør ved Fjellhaug Internasjonale Høgskole. Marit skal fortelle oss hvorfor de valgte å satse på digitale kanaler når de skulle verve nye studenter i år.
Lene er partner i Bardus design, hun er gründer, designer og en av de som ganske enkelt elsker det hun arbeider med. Hun bruker sin kompetanse til å «oversette» hva kunden ønsker til et formspråk som skaper ønsket effekt hos mottakeren. Hun er vår egen parter innen grafiske tjenester, og var den som utviklet studentrekrutteringskampanjene til Fjellhaug. Lene skal vise oss litt av den prosessen.
Fridtjof Hødnebø er partner og CEO i digitalbyrået Fullstakk Marketing. Digital fundraising er en nøkkel til å vokse i fremtiden. Fullstakk er en av motoren bak digital fundraising, og tar oss gjennom logikken i hvordan de arbeider for å nå mål og hvordan de sporer måloppnåelsen.