Om avtalen
BAMA Storkjøkken tilbyr førsteklasses produkter innen frukt, grønt og fersk, fisk og viltkjøtt til gode priser.
Bestill innkjøpsavtalen
For å bli kunde må du registrerer deg på nettsiden til BAMA Storkjøkken. På skjemaet setter du inn under kjedetilhørighet: Knif. Registeringen skjer automatisk og etter noen dager får du tilsendt informasjon fra BAMA Storkjøkken.
Bli kunde nåFordeler med BAMA Storkjøkken
- Gode Knif-priser
- Årsbonus
- Bredt utvalg bærekraftige råvarer av høy kvalitet
- Kurs og kompetanseheving
- Frukt/grønt og sjømat
Ledende leverandør
BAMA er ledende leverandør innen salg og distribusjon av frukt, bær, grønnsaker, poteter, belgvekster, nøtter og ferskforedlede produkter til storkjøkkenmarkedet. Gjennom merkenavnet Køltzow tilbyr de også fersk sjømat, vilt, ferskt kjøtt og kylling – alt levert på samme bil. Kundene er alt fra institusjonskjøkken og kantiner, til gourmetrestauranter og hoteller. Dette gjenspeiler seg i vareutvalget – fra rimelige hverdagsprodukter til eksklusive, eksotiske sjeldenheter.
Få produkttips fra BAMA eller sjekk årets sesongkalender her.
BAMA StorkjøkkenTrygg og bærekraftig sjømat
BAMA Storkjøkken skal være en foregangsbedrift for bærekraftig utvikling, og all virksomhet skal skje på en ansvarlig måte. Innenfor sjømat jobbes det spesielt med å bidra til FNs bærekraftmål «Liv under vann», og målet er å kunne gi en kundegaranti for at produktene er fisket, fanget eller oppdrettet på en slik måte at havets naturlige tilstand ivaretas i et langsiktig og bærekraftig perspektiv.
Innen sjømat er BAMA Storkjøkken en pådriver for bærekraftig fangst og driver utviklingen av bærekraftig foredling. En stadig større andel av sortimentet er MSC- eller ASC-sertifisert, og mål om null prosent rødmerkede produkter.
Gjennom BAMA Storkjøkkens merkevare Køltzow tilbys sjømat og vilt. Dette gjør at du kan få levert frukt, grønt og sjømat på en og samme leveranse.
Køltzow produktoversiktNye ideer og konsepter
BAMA Storkjøkken forteller at "Vi som ønsker å få kundene våre til å forstå forskjellen på 25 ulike typer tomater, bør være i stand til å behandle kundene våre minst like individuelt. Vi skal gi de beste rådene, være autoriteten innenfor fagfeltet vårt. Vi skal ha høyde under taket, bredde i sortimentet og dybde i kompetansen. Vi skal våge å tilby nye ideer og konsepter. Vi ønsker å bli så godt kjent med deg og dine ønsker og behov at vi alltid kan levere det du trenger – og vel så det".