Knif Innkjøp | Nyheter og inspirasjon

Frelsesarmeen og Fretex får ny IT-driftsplattform fra Advania

Skrevet av Test forfatter | Jul 15, 2024 11:36:08 AM

Frelsesarmeen og Fretex

Fra 2020 har de sammen med Fretex inngått avtale med Advania (Visolit) på levering av ny IT-driftsplattform til alle sine ansatte.

Den nye løsningen settes opp parallelt til dagens plattform, hvor alt skal leveres som standardiserte tjenester. Advania arbeider kontinuerlig med tjenesteutvikling, noe som gir Frelsesarmeen og Fretex tilgang til nye, moderne tjenester uten store investeringer, prosjekter og lange leveringstider.

Målet er at alle som bruker løsningen skal ha en arbeidshverdag med høy tilgjengelighet, god ytelse og effektiv feilhåndtering når feilsituasjoner oppstår. Slik frigjøres tid til Frelsesarmeen og Fretex sitt viktige arbeid.

Mange ansatte i Frelsesarmeen og Fretex

Frelsesarmeen er en stor organisasjon med omlag 2 000 ansatte. Av disse er 140 offiserer, resten er sivilt ansatt. Nærmere 4 000 personer startet hvert år i ulike jobbprogram i regi av Fretex og 450 personer er ordinært ansatt i Fretex.

Flere nye kunder hos Advania

Knif Innkjøp opplever stor vekst på avtalen med Advania på IT-drift og ønsker du mer informasjon, ta gjerne kontakt med Tor Inge Utsogn, tutsogn@knifregnskap.no Bildetekst: Hallvard Eide Visolit, Bente S. Gundersen, Frelsesarmeen, Kjetil Rosnes, Advania, Lars Lunde, Fretex, Alisan Senel, Advania og Reidar Myre, Frelsesarmeen