Knif har fornyet sitt visuelle uttrykk
Illustrasjon

Knif har fornyet sitt visuelle uttrykk

Knif jobber alltid med å finne produkter og løsninger som er tilpasset Knif-kundene og medlemmene på best mulig måte. Nå var tiden også kommet for å fornye og modernisere Knifs eget visuelle uttrykk.

Den nye lenken symboliserer samhold

– Den nye logoen bygger på hele Knif-historien, som går 35 år tilbake i tid, sier Fridtjof Leif Gillebo, daglig leder i Knif AS. Han forteller videre at KNIF beholder de samme verdiene og det samme oppdraget som før.

I denne prosessen har alle enhetene i Knif vært involvert, både Knif Innkjøp, Knif Trygghet, Knif Regnskap og Knif Fundraising.

– Vi mener fortsatt at samhold gir styrke, sier Svein Rødskog, administrerende direktør i Knif Trygghet Forsikring AS. Det er akkurat det lenken i logoen symboliserer. Det at eierne våre og vi står sammen om arbeidet er nøkkelen til suksess. Og det skal vi fortsette å gjøre i mange flere år, understreker Rødskog.