Sosiale medier

Sosiale medier

I dette kurset vil du lære hvordan du kan skape engasjement med innholdet ditt på Facebook og få innblikk i Facebook-hemmelighetene som gir deg større rekkevidde.

Kurs
Publisert: 11.04.2021 - Oppdatert: 06.05.2021

Nøkkelinformasjon

Sted

Webinar

Tid

Onsdag 12. mai

12:00-14:00

Legg til i kalender

Kursavgift

Kr. 990

Meld deg på her

Frist: Onsdag 12. mai

​9 av 10 kvinner under 30 år er på Instagram, og «alle» er på Facebook. Hver eneste dag scroller vi 90 meter med digitalt innhold, omtrent like høyt som Big Ben i London. Så hvordan skal du få mennesker til å stoppe opp når du har noe du vil fortelle? Dette kurset har hovedvekt på Facebook og du vil blant annet lære hvordan du kan skape engasjement med innholdet ditt. Du får også innblikk i Facebook-hemmelighetene som gir deg større rekkevidde, og om hvordan du kan skape et inspirerende innhold som folk følger. Kurset er tilpasset organisasjoner i det ideelle og frivillige Norge, og skreddersys med case som er relevante for deg som melder deg på. Det vil bli anledning i forkant og underveis i webinaret til å stille spørsmål.

Kursinnhold

Kunsten å trenge gjennom støyen i sosiale medier

Den optimale Facebook-posten

Video og bildebruk

Konkurranseregler

Få en større forståelse av ditt publikum

Det er bindende påmelding og kursavgiften er ikke refunderbar. Det tas forbehold om nok antall påmeldte for at kurset avholdes.

Dagbjørg Straume, daglig leder BÅDEOG

Kurset i sosiale medier er det beste kurset jeg har vært på, på lenge!

- Dagbjørg Straume, daglig leder BÅDEOG

Les mer

Jeg ønsker å bli kontaktet

Har du spørsmål rundt vårt kurstilbud? Send inn skjemaet og vi kontakter deg så snart vi har anledning!

Ja takk, jeg vil gjerne motta:

Kursholder

Erlend Haddeland

Erlend Haddeland

Foredragsholder

​Erlend Haddeland i Media Sør styrer Facebook-sidene til nasjonale artister, veldedige organisasjoner og bedrifter fra mange ulike bransjer. Både bachelorgraden i medier og kommunikasjon fra OsloMet og redaktørjobben i en lokalavis, har vært like viktig som erfaringen han har høstet av å nerde Facebook for bedrifter. På kort tid i fjor høst bygget han opp på kort tid en Facebook-side som hadde 3 500 følgere til 21 000 følger. Han gleder seg til å lære bort triksene til KNIF-medlemmene.​

Kontakt

Marta Dortea Lian

Marta Dortea Lian

Rådgiver marked / Salgskontakt, Kurs og kompetanse
971 85 412 Epost ikon